Kerstmis

Als ik dit schrijf zit ik lekker op mijn werk. Nog ongeveer 4 uurtjes en dan komt mijn lieve vriendje me ophalen. Want het is vanavond namelijk kerstavond. Ik heb echt een hele strakke planning voor deze kerst, wat natuurlijk heel erg leuk is. Kort samengevat; ik ga vanavond uiteten met mijn ouders en Roy, morgen vieren wij kerst bij Roy en vrijdag ga ik een dag met mijn ouders en Roy naar de Winter Efteling, waar in echt super veel zin in. Dat worden dus hele drukke, maar zeker leuke kerstdagen denk ik!

 

Ook is dit een van mijn laatste dagen bij mijn werk. Vanaf 31 december ben ik hier niet meer in dienst en ga ik me compleet voorbereiden op Maastricht. Hoe en wat ik allemaal ga doen, komt allemaal op mijn blog later in Januari.

Vandaag is het dus 24 december 2014 en dus Kerstavond. Alle kerstspulletjes zijn in huis en ik ben er ook klaar voor.

Vanavond gaan we dus uiteten. We gaan eten bij het restaurant Scampie. Ik heb er zelf nog nooit gegeten, maar de menukaart klonk wel aantrekkelijk.

En verder vandaag eerst nog werken en dan heerlijk thuis voorbereiden op Kerstavond!

 

Fijne Feestdagen allemaal!

 

Liefs Ariadne

Geef een reactie

