Kamertje

Maandag 8 december ben ik naar Maastricht geweest, want ik had een Mid-winterfeest. Dat bestond uit een 3-gangen diner en daarna een feest.

Ik ging rond 12 uur richting Maastricht met de trein, ik reisde samen met een oud klasgenootje, die ook in Maastricht gaat studeren, wat erg leuk en toevallig is.

Rond 15.00 waren we in Maastricht en gingen we met de bus richting de school. We waren wel een uur de vroeg, dus moesten we onze spullen in een hok achterlaten en verder even rondlopen over de Campus en de school. En toen heb ik ook mijn kamertje voor het eerst gezien. Ik zit in J115.
De J staat voor JEKER en 115 is een kamer op de eerste verdieping en dat op de hoek. Hier is een foto;

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/23c/77303139/files/2014/12/img_1315.jpg

Dit is mijn kamertje, het is wel een donker gat van binnen, maar dat ga ik nog lekker versieren en opvrolijken en mijn plekke van maken.

Daarna hadden wij een borrel en het diner. En daarna een feest van de studenten vereniging Amphitryon. Wij hadden alleen verwacht dat er veel meer studenten van onze lichting zouden zijn, maar dat was helaas niet zo. Het feest was rond 2 afgelopen, maar wij gingen iets eerder weg met de persoon waarbij we sliepen.

De volgende ochtend stonden we vroeg op zodat we rond 10 uur de trein naar huis konden nemen. Eenmaal in de trein gesetteld was het lekker uitrusten en bijkletsen met was mede studenten die wij ontmoet hadden.

En na 3uur weer heerlijk thuis 😊

Liefs Ariadne

Geef een reactie

