Here we come! #1

Als ik dit schrijf dan zit ik samen met mijn vriend in de trein onderweg naar Maastricht. Jaja, het is zover. Ongeveer 2 weken geleden boekte wij deze reis. We hebben er echt onwijs zin in! Vannochtend nog snel van koffer veranderd omdat we mijn schoolboeken zometeen alvast gaan ophalen. Maar jaa, nu eerst een treinreis van ongeveer 3 uur..

Ik moet zeggen dat de treinreis echt lang duurt.. Maar dan ook echt lang. En dan waren we nu zelfs met zijn 2en.

Het eerste wat we doen in Maastricht is mijn schoolboeken ophalen, die kon ik voor een mooi prijsje 2de hands meenemen. Dus dat ging ik ook zeker doen!
Toen was het wachten op de bus op perron C , richting Olympiaweg.. Wat nog geen eens zo makkelijk ging.. De bussen rijden hier niet zo regelmatig. Maar ongveer 2 bussen in 1 uur.. Dus je moet maar massel hebben. En daardoor moesten wij dus nog 20 minuten wachten. Maar jaa, wij hebben de tijd, dus geen haast en stress.
Toen gingen we met de bus richting het hotel. We hadden de instructies opgevolgd en stapten uit bij Olympiaweg.. Maar waar is het hotel??? Het enige wat we zagen was de Mac donalds en het stadion.. Na ongeveer 20 minuten heen en weer gelopen, hadden we het gevonden. We checkte in en gingen naar onze kamer. Jaja, we waren er eindelijk! Een heerlijk weekendje weg!

IMG_1795.PNG

Na dat we onze spulletjes uitgepakt hadden gingen wij een wandeling maken, namelijk opzoek naar mijn toekomstige school waar ik dus 29 januari echt ga beginnen.
Na ongeveer 3kwartiertjes wandelen hadden we het gevonden. De hotelschool van Maastricht. We kregen een hele leuke rondleiding door het hotel, zo kon Roy ook rustig bekijken hoe alles eruit ziet.

IMG_1803.JPG

Daarna liepen wij weer terug richting het hotel. En liepen we even langs de supermarkt voor wat drinken. Na deze wandeling waren mijn benen al echt helemaal kapot hahah.

In het hotel hadden we even wat gerust en daarna klaar gemaakt om naar het Vrijthof te gaan om lekker te dineren. Na uiteindelijk een leuk restaurantje gevonden te hebben, hebben we heerlijk gegeten. En na het eten de bus weer gepakt richting het hotel. En toen op de hotelkamer nog gechillt.

Het was al een hele leuke eerst dag!

IMG_1798.PNG

Liefs Ariadne

Geef een reactie

