Weekendje Maastricht.

Zoals ik in mijn vorige artikel eigenlijk al verklapte, is dat ik aankomend weekend, dus het weekend van 21-22-23 november een weekendje naar Maastricht ga.

Het idee was er al wel een tijdje om een keer met Roy naar Maastricht te gaan. En 2 weken geleden hebben we een leuk hotel geboekt, net ff buiten het centrum van Maastricht en op ongeveer 15/17 minuutjes loopafstand van mijn toekomstige school. Dus dat wordt een weekend lang heerlijk even rondneuzen in Maastricht. Alvast de smaak proeven van daar.

Ook staat er nog iets op de planning dat weekend, ik ga namelijk al een deel van mijn schoolboeken halen. Ik kan ze mooi 2de Hans krijgen voor een mooi prijsje, en omdat ik toch op dat moment in Maastricht ben, haal ik ze meteen maar even op.

Ik heb echt ontzettend veel zin in aankomend weekend! Ook heerlijk om even een leuk weekendje weg te gaan. Over dit weekendje komt ook verslag op mijn blog!

IMG_1154.JPG

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Weekendje Maastricht.

  1. Sannie

    Hihi! Lieffie … 2de Hans… wie is Hans..?
    vlgs mij dyslect! Lieffie! Fijn gevoel, alles wat voordeliger te kunnen krijgen. Ik hou van jeβ™‘ Ik wens jullie een heel fijn/leuk weekendje in Maastricht! Liefs mamsie xx

    Like

Geef een reactie

