Normal day #3

Het is nu 10.10 en ik zit weer eens in de bus naar huis. En toen zat ik me te bedenken dat ik nog wen artikel moet schrijven, nou, wil schrijven. Vandaag is het donderdag en dat betekend dat het mijn enige vrije doordeweekse dag is. Ik werk nu voor voorlopig 20 uur per week bij een call center. Niet heel geweldig werk, maar verdient lekker.
Ook is het misschien leuk om te vertellen dat ik volgend weekend een weekend naar Maastricht ga. Lekker weekendje weg. En meteen even Maastricht ontdekken!

Verder ben ik afgelopen zaterdag naar schiphol geweest om mooie schoenen te kopen voor Maastricht. En ik ben geslaagd hoor!

IMG_1700.JPG

Ik ben er echt heel erg blij en tevreden mee, eindelijk hakken die ik goed pas!

Inmiddels is het nu 10.20 en ben ik bijna bij Haarlem Station. Het is nog niet al te laat. En ik zie dat het lekker weer buiten is. Het is wel frisjes, maar de zon schijnt heerlijk. Het besef dat het november is, is een beetje gek, nog een halve maand en we zitten alweer in DE feestmaand van het jaar, namelijk : December. Jaja, en dan gaat het snel, dan nog een maand en dan verhuis ik officieel naar Maastricht……

Maar nu eerst, nog genieten van vandaag, genieten van deze week, genieten van deze maand en genieten van de aankomende tijd die ik nog ga beleven als ik gewoon lekekr in Haarlem ben!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

