Nieuwe spulletjes.

Afgelopen donderdag was het eigenlijk de bedoeling om voor mijn combimagnetron te gaan kijken.. Alweer… Maar ipv met een combimagmetron thuis te komen, kwam ik met een all in one printer thuis! Maar dan ook wel een hele mooie, die goed afgeprijsd was.
Donderdag ging ik naar de Media Markt, in de hoop op de combimagnetron die ik daar had gezien. Zondags had ik al in een andere media markt gekeken voor die combimagnetron, maar daar was ie uitverkocht. Dus donderdags nog een kans, maar helaas, ook uitverkocht. Dus nog steeds geen combimagnetron.

Verder was ik bij de media markt een beetje aan het rondneuzen, en toen zag ik een hele mooie deal, namelijk een Canon all in one printer voor maar €49,- . Een heel mooi dingetje is het! En werkt ook nog eens goed, want heb hem natuurlijk meteen ‘savonds uitgetest.

IMG_1650.JPG

Dit is hem, een heel fijn dingetje voor een hele leuke prijs!

Ook heb ik donderdag nog wat andere leuke dingetjes gekocht. Namelijk 2 hele leuke blikjes voor koffie en suiker. Ze zijn in het roze en blauw en dat zijn de kleuren die ik graag wil hebben om mijn kamer mee in te richten.
Hieronder een foto.

IMG_1647.JPG

Verder had ik ook nog 2 leuke fotolijstjes gekocht waar leuke foto’s van mijn vriend nu inzitten. En nog een leuk doosje waar ook een foto in kan en waar ik oa dierbare spulletjes in kan bewaren.

IMG_1649.JPG

IMG_1646.JPG

En tot slot had ik van mijn mamsie nog iets heel belangrijks gehad.. Je kan namelijk wel vieze vaat maken.. Maar dat moet je natuurlijk ook nog afwassen.. Dus heb ik een afwasborstel gekregen met 2 flesjes dreft afwasmiddel!!

IMG_1651-0.JPG

Ik ben weer heel erg blij met mijn nieuwe spulletjes, toch weer wat leuke toevoegingen!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

