Lijstjes

IMG_1530.JPG

Lijstjes.. Jaaa die heb ik ook. Dit lijstje hierboven is niet compleet. Elke keer komt er weer wat bij. En ik weet dat ik een heleboel er nog niet heb opstaan. Maar wat.. Dat weet ik niet.
Op dit lijstje staan voor mij, op dit moment, de belangrijkste dingen die ik moet kopen voor maastricht. Natuurlijk zijn er nog heel veel andere dingen die ik nodig heb. Maar deze dingen zijn belangrijk en schieten mij te binnen. Als jullie goed kijken dan zien jullie dat er achter de ‘elektrische tandenborstel’ een vinkje staat. Dan betekend dat ik dat ding al heb gekocht. (Oke, klinkt natuurlijk heel logisch).

Wat ik wil doen is, om elke maand een ‘grote’ aankopen te doen. Dus iets van dit lijstje. Deze maand was dat de elektrische tandenborstel. Volgende maand wil ik een combimagnetron gaan kopen.
En zo elke maand wat anders. Natuurlijk weet ik dat ik hier nog 3 maanden voor heb, dus dat worden meer aankopen per maand, maar het gaat om het idee.

Dit lijstje zal nog wel veel uitgebreider worden. Want er wordt zo snel zo veel vergeten.

Ik hou jullie op de hoogte met wat ik allemaal aanschaf aan leuke spulletjes!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

