Presents

Gisteren was ik bij mijn hele lieve vriendje Roy, we gingen sinterklaaslootjes trekken en het was erg gezellig. Roy had mij al vertelt zaterdag dat hij een verrassing voor mij had. Maar ik had natuurlijk geen idee wat het was.

Gisteren was ik dus onverwachts bij hem en toen gaf hij mij 2 heeeeeeeleeee lieve cadeautjes. Jaja, ook voor Maastricht. Stiekem gebruik ik 1 cadeau al, want dat is te heerlijk om opgeborgen te laten.

Nu vragen jullie zich af natuurlijk wat ik dan heb gekregen van mijn hele lieve vriendje.

Ik heb ten eerste een hele leuke mok gehad met een hot chocolade pakketje. Zoals waarschijnlijk vele van van jullie weten ben ik echt chocolade verslaafd, dus ik vond dit cadeau heel erg leuk.

IMG_1628.JPG

Ook kreeg ik een hele mooi lichtroze plaid! Echt, die is zooo zacht en warm. Heerlijk. Ik heb er vannacht al heerlijk onder geslapen en het is echt een heerlijk ding.

IMG_1627.JPG

Ik ben echt heel erg blij met deze hele leuke en lieve cadeautjes. En het komt zeker van pas in Maastricht!
Dankjewel lieffie.

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Presents

Geef een reactie

