Normal day #2

Als ik dit schrijf, zit ik in de bus. Ik kom net bij mijn lieve vriendje vandaan en hebben net sinterklaaslootjes getrokken.

IMG_1623.JPG

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik eerder een artikel zou schrijven voor jullie. Ik was namelijk van plan om wat leuke aankoopjes te doen vandaag. Maar helaas.. Het was uitverkocht.

Vandaag wilde ik op pad gaan voor mijn combimagnetron. Ik had hem gezien bij de Media Markt en had helemaal gepland hem vandaag te halen. Maar helaas. Hij was er niet meer. Ook ging ik kijken voor de Lenovo laptop die ik had gezien en ook helaas die was er niet meer. Dus geen aankoopjes vandaag. En daarom ook later dan gepland een artikel vandaag.

Ik vandaag helemaal op pad voor de combimagnetron die ik in gedachte had, was die er helaas niet meer. Best wel jammer, want wilde hem erg graag kopen vandaag. Maar jaa, misschien was dit ergens goed voor en komt er binnenkort ergens een leuke aanbieding.

IMG_1076.JPG

Verder was mijn dag eigenlijk erg rustig. Het is nu 22.09 en het is nog best druk in de bus. Maar gelukkig ben ik bijna bij het station, dus bijna thuis.

IMG_1624-0.JPG

Ik wens iedereen nog een fijne avond en slaap lekker!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

