De laatste 3 maanden.

IMG_1550.JPG

Nog 3 maanden en dan ga ik officieel naar Maastricht. Als ik er aan denk krijg ik wel beetje de kriebels, dat zijn positieve kriebels hoor.
Aankomende 3 maanden zijn ook 3 hele drukke maanden. Sinterklaas, kerst, oud&nieuw.

Ik heb echt heel veel zin om te starten in Maastricht, maar ergens hoop ik ook dat aankomende maanden niet al te snel gaan. Ik wil er namelijk nog erg van gaan genieten. Er komen namelijk nog leuke dingen aan om van te genieten.

Maar ondanks dat zal ik me ook echt moeten gaan voorbereiden op Maastricht. Er komt eigenlijk best nog wel veel bij kijken als ik zo nadenk.
Het is namelijk niet dat ik alleen ga studeren.. Nee, ik ga er ook wonen. Dus moet ook nadenken over de spullen die mee gaan enzo.

Aankomende maanden valt er nog veel te beleven dus, sinterklaas, naar londen, kerst en daarna nog oud&nieuw. En natuurlijk veel afspreken met mijn lieve vriend. Echt allemaal hele leuke dingen om naar uit te kijken. Dus om nog lekker naar uit te kijken.

Liefs Ariadne

Geef een reactie

