Wat doe je?

Meestal als ik aan mensen vertel dat ik ga studeren in Maastricht en dat ik pas in februari begin, vragen mensen zich altijd af wat ik nu op dit moment doe.

Op dit moment zit ik op de bank en schrijf ik natuurlijk dit artikel. Het is nog vroeg en ik ben net thuis, want ik was bij mijn vriend. Hij heeft gewoon school vandaag, dus ging ik ook vroeg naar huis.

Als mensen aan mij vragen wat ik nu doe deze maanden, dan is mijn antwoord eigenlijk makkelijk: niks.
Natuurlijk is dat niet helemaal waar, want ik heb gewoon mijn vaste dingen elke week. Naar de fysio, werken, naar mijn vriend gaan. Sommige dingen zijn stom en vervelend, zoals naar de fysio, maar het is nodig. Hetzelfde geldt voor werken, niet dat dat heel erg stom is ofzo (ligt aan je baan), maar het is nodig, om geld te verdienen.

En dan heb je de leuke dingen, ookwel de hele leuke dingen genoemt, namelijk lekker met mijn vriend afspreken. Gelukkig gebeurd dit regelmatig.

Ik kom dus net bij mijn vriend vandaan en heb verder voor vandaag eigenlijk niks op de planning.

Wat ik wel vandaag ga doen is muffins bakken. Muffins met stroopwafel. Dit recept heb ik gevonden via foodgloss. Dit is een youtube kanaal waar regelmatig leuke en lekkere recepten voorbij komen. Ik zag dit recept en ik dacht: bakken maar!
Als ik dit type dan zitten ze net in de oven.. Ik ben heel erg benieuwd hoe het eindresultaat is.

IMG_1596.JPG

Nu nog even laten afkoelen en dan heerlijk ven proeven.

Verder heb ik vandaag niet iets specifieks op de planning staan. Het is ook heel vies weer, dus om nou lekker weg te gaan is ook niet echt een optie.
Ik denk gewoon lekker thuis een beetje rommelen met een heerlijke kop thee en een muffin.

En dan is het al weer weekend. Niet dat het voor mij veel uitmaakt, elke dag voelt voor mij hetzelfde, of het nou een doordeweekse dag is of weekend.

Dit is dus wat ik een beetje uitspook deze maandjes.

Liefs Ariadne

Geef een reactie

