Normal day #1

Gisteren was het dinsdag, een normale dinsdag zou je zeggen. Pfoeee, wat een rotweer was het gisteren. Alleen maar regen, regen, regen. En wat doe je op zo’n dag?! Inderdaad, dan ga je de stad in met een vriendin! Normaal gesproken zou ik dan echt de hele dag thuis zitten. Maar gisteren had ik een lunchafspraak met een oud klasgenootje van me. Was erg gezellig!
Gelukkig rijd er een busverbinding in de stad, dus ik kwam nog redelijk droog aan. We gingen wat drinken en daarna even de stad in. En daar heb ik weer wat gehaald voor Maastricht. Okee, ik wed dat jullie deze aankoop ook niet zien aankomen. Tamtamtamtam… Handdoeken.
Nu denken jullie vast weer: Ar, waarom koop je nu al handdoeken?!
Ik zal jullie vertellen waarom ik deze aankopen gedaan heb.

Deze handdoeken komen bij de Etos vandaan. Voor iedereen die niet op de hoogte is van de Etosacties. Je kan bij Etos nu sparen voor handdoeken, dat houd in, dat je bij elke 5 euro die je besteed bij etos, je een sticker krijgt. Bij een volle spaarkaart kan je een handdoek in een bepaalde kleur uitkiezen en moet je alleen nog 1 euro bij betalen.

IMG_1537.JPG

Toen ik deze actie ontdekte dacht ik, ik ga sparen, zo kan ik op een hele voordelige manier aan handdoeken komen. Dus daarom dat mijn aankoop handdoeken was.
Voor iedereen die nieuwsgierig is hieronder foto’s van hoe ze eruit zien.

IMG_1542.JPG

Na het gezellige en regenachtige middagje zat ik om 15.00 op de bus te wachten. Ik moest namelijk naar de fysio en ging naar mijn vriend.
Ik ging met mijn guliver tas heen en ik kwam met een leuke roze koffer terug!
De koffer heb ik gekregen en daar ben ik heel erg dankbaar voor! Het is een leuk en handig dingetje. Hieronder ook weer wat foto’s.

IMG_1543.JPG

Ik ben weer heel blij met deze nieuwe dingetjes! Komt heel goed van pas! Zeker het koffertje!

Liefs Ariadne

2 gedachtes over “Normal day #1

Geef een reactie

