Eerste spulletjes.

Omdat ik natuurlijk als ik naar Maastricht ga op mezelf ga wonen (eerste half jaar op de campus), heb ik ook veel nieuwe spulletjes nodig.

Laatst heb ik mijn allereerste aankoop gedaan voor Maastricht. Ik had wel al wat spulletjes gekregen voor mijn kamer. Maar mijn eigen eerste aankoop deed ik ongeveer een weekje geleden. En dan zou je natuurlijk denken bij een eerste aankoop, een laptop ofzo.. Nee hoor, ik kocht een elektrische tandenborstel. Waarschijnlijk vinden vele van jullie dit een beetje een geke aankoop, daar denk je namelijk niet zo heel snel aan…
Ongeveer een week geleden ging ik met mijn vriend de stad in en kocht ik deze tandenborstel, ik kocht het met een reden, hij was namelijk in de aanbieding.

IMG_1044.JPG

Dit is hem, mijn eigen elektrische tandenborstel. En dus ook mijn allereerste eigen aankopen.

Maar zoals ik al zei, heb ik al wat dingetjes gekregen waar ik erg blij mee ben en wat ik zeker goed kan gaan gebruiken.
Hieronder wat foto’s van de spulletjes.

IMG_1045.JPG

IMG_1043.JPG

IMG_1042.JPG

Liefs Ariadne

Geef een reactie

